"Moje žena je dokonalá."

Překlad:My wife is perfect.

August 21, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JiRolinek

proč je "My wife is excellent" špatně??


JanHladk2

My woman is perfect je proč špatně?


SashaKolac

Takhle jsem to taky napsala(my woman) má tam být my wife jakože manželka ale nevim proč tam napsali žena


ChovMart

Protože "moje žena" česky znamená "manželka". Angličtina to takto nebere, tam musíte použít vyraz "wife", jinak by vám Angličané neporozuměli.


Bara109597

Protoze manzelka na zena


MichalHank4

Zdravím, nechápu že když napíšu ženu - woman, tak že je to špatně? Přeci Wife je manželka? ...nebo né. Může někdo poradit nebo vysvětlit?


ChovMart

Viz moje odpověď JanHladk2


SashaKolac

Protože tam má být dokonalá takže perfect


Romaskov

oni muzou, my ne kdyz uvedes z aj wife jako zena, tak Ti to vyhodi špatně

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.