"I had to learn English."

Překlad:Musel jsem se učit anglicky.

August 21, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


georgino999

Proč nemůže být "Musel jsem se naučit anglicky?"


kacenka9

Ach ty nestastne ceske slovesne vidy. Mate pravdu. Uz to jde.


skacha

Proč ne "Měl jsem se učit angličtinu"?


kacenka9

ja bych jeste kolegu doplnila. Je to matouci, protoze HAVE je 'mit'. Ale HAVE TO je 'muset'. A to ve vsech casech.


nueby

Protože to je špatně. Vy říkáte jednu z těchto vět: I was [supposed/] to [learn/study] English nebo I [should/ought to] have [learnt/studied] English. Snad strávíte kompaktní notaci, ale nechtěl jsem psát těch vět osm.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.