Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I had to learn English."

Překlad:Musel jsem se učit anglicky.

před 3 roky

5 komentářů


georgino999

Proč nemůže být "Musel jsem se naučit anglicky?"

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ach ty nestastne ceske slovesne vidy. Mate pravdu. Uz to jde.

před 2 roky

skacha

Proč ne "Měl jsem se učit angličtinu"?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ja bych jeste kolegu doplnila. Je to matouci, protoze HAVE je 'mit'. Ale HAVE TO je 'muset'. A to ve vsech casech.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Protože to je špatně. Vy říkáte jednu z těchto vět: I was [supposed/] to [learn/study] English nebo I [should/ought to] have [learnt/studied] English. Snad strávíte kompaktní notaci, ale nechtěl jsem psát těch vět osm.

před 3 roky