1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to recover this…

"We are going to recover this house."

Překlad:My znovu nabydeme tento dům.

August 21, 2015

9 komentářů


DagmarSakt

My získáme zpět - to je snad totéž a navíc česky, .

December 20, 2018

Bery022

proč je v překladu slovo "opět" Není možno použít výraz "Opravíme tento dům"?

August 21, 2015

kacenka9

Protoze 'recover' je neco obnovit, znovy ziskat (v teto vete by to treba mohl byt dum, ktery je v rizeni zabaveni bankou z duvodu neplaceni splatek, tzv. foreclosure, a majitel pravi, ze dum znovu nabydeme, protoze to zaplatime a od banky zpet ziskame.) Cestina nema pro slovo 'recover' uplne presny protejsek a vruznych situacich k jeho prekladu pristupuje ruzne. Nicmene u mnoha anglickych slove predpona 're-' naznacuje dej, ktery se nejak vaze na neco podobneho, co se uz udalo. Treba 'reconstruct' je neco rekonstruovat, neboli 'opet postavit' ' re-construct'. I kdyz samozrejme to neni plne opakovani deje. Doufam, ze davam trosku smysl.

August 21, 2015

makovice

Proč tedy není uznaná odpověď: Obnovíme tento dům?

Překlad: My znovu nabydeme tento dům. To snad ani není česky.

June 1, 2018

Jenda-48

My zrenovujeme tento dům, My obnovíme tento dům. To by asi bylo přijatelné to tak chápat, ovšem Duolingo je Duolingo. Dle mého názoru je nutné pochopit obsah , smysl sdělení. Pro AE zde https://www.merriam-webster.com/dictionary/recover Pro Čechy zde https://slovniky.lingea.cz/anglicko-cesky/recover Ale výkladové slovníky jsou nejlepší, a také nejdražší..a zejména oborové..

December 13, 2018

nueby

Opět kvůli slovesu RECOVER. Opravit je repair, fix.

August 21, 2015

japro9

"My vykoupíme ten dům" by nešlo ? S ohledem na předchozí obsáhlý výklad. Pro mně by měl ten překlad větší smysl

March 17, 2018

eznkovRena

protože recover beru jako neco uzdravit - jsem daleko s překladem : zrenovujeme tento dum. ???

July 23, 2018

slavekp

Podle slovníku: https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/recover Recover znamená mimo jiné: získat zpět, dostat nazpátek ukradené, ztracené apod., obnovit ztracená data . Takže by se dalo použít: dostaneme nazpátek, získáme zpět tento dům.

October 16, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.