"Neukazuj mi to."

Překlad:Do not show me that.

August 21, 2015

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Bery022

proč ne do not show me it?


SarkaD3891

Mě to nevzalo - Don't show me it.


nueby

Od rozených mluvčích jsem tento slovosled nikdy neslyšel. Teoreticky možný je, ale raději si zvykněte to s tím "it" přerovnat a říkat neutrálně Do not show it to me.


Jindra339045

Ale možné to je


Vlcek1942

Také se zeptám: v jedne z vět zde je text: 'Já to použiji.' A jako správný překlad je 'I will use it.' 'That' není uznáno. A zde najednou 'to' = that. Tak poprosím o vysvětlení, jak je to s používáním 'it' a 'that'. Děkuji.


Gr4yy

Myslím si, že "Do not show me" by mělo taky jít, protože takhle se to většinou používá a má to ten stejný význam i když tam není "to" v tom.


tatka_
Mod
Plus

Chybí vám přeložit třetina věty. Ta vaše varianta "Do not show me" znamená něco jako "Neukazuj mě."


Tera669073

Proč ne YOU DO NOT SHOW ME THAT?


BorecNakonec

To by bylo "Ty mi to neukazuješ.". Ale myslím, že poněkud divně. Spíš bych řekl "You do not show it to me." a nebo ještě lépe "You are not showing it to me."


PavelKuvar

Stejný dotaz na několikátou větu, tak to napsané není zřejmé, že se jedná o příkaz. Tak tam používám člen. Jak to mám poznat?


DaliborNovy

Drobná rada pro vás: Chcete-li odpověď, vždy uveďte celou větu, kterou jste napsal.

Jen ze zvědavosti. "Neukazuj mi to." - Jaký jiný význam vás napadá, než příkaz? A kde v AJ překladu používáte ten člen?


vojo12765f

Na príkaz tam chýba výkričník. A to jak v angl. vete, tak aj v českom preklade...


ZdekaSchoo

nechybí, vykříčník se používá jen u důrazného rozkazu, normální rozkazovací věty se píšou bez vykřičníku

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.