"Unu religio havas sanktan arbon kaj alia havas sanktan urbon."

Translation:One religion has a holy tree and another has a holy city.

August 22, 2015

18 Comments


FredCapp

Kaj alia plu deklaras, ke la tuta mondo estas sankta. Sed, kiu estas tiu fluganta pastaĵ-monstro?

August 22, 2015

n8d47i0c

Ramen!

August 27, 2015

andybeals

Li boligis pro viaj pekoj

June 15, 2018

rapn21

What religion has a holy tree?

September 3, 2015

FredCapp

Budhismo. La Budho akiris iluminiĝon kiel li meditis sub la Bodhi-arbo. Ankaŭ, kelkaj "paganaj" kredoj centras ĉirkaŭ iu arbo aŭ alia.

September 3, 2015

Fingtam

Ever read Game of Thrones?

October 29, 2015

stevenvarner

The elves and the Numenoreans of Middle Earth.

January 25, 2016

realfoodman

La elfoj de Azeroto, ankaŭ.

August 15, 2018

Rainkumo

Look up 'world tree' on wikipedia m8ty

February 17, 2016

FredCapp

Ĉu Mokty?

February 17, 2016

Rainkumo

Mia mokto.

February 18, 2016

effyleven

For preference, I would choose to translate "sankta" to "sacred" instead of "holy."

April 30, 2017

GustavoSagitta

Pranorda mitologio kaj Islamismo, ĉu ne? ;-)

March 13, 2016

FredCapp

Arbo = Kelkaj multadiaj paganismoj, Budhismo.
Urbo = Judaismo (kaj malplie Kristianismo), kaj Islamismo. Jeruŝalem kaj Mekko, respektive.
La Bahaa kredo havas kelkaj lokoj en la norda parto de Israelo, sed nek Haifa, nek Akko estas per mem, sankta.

March 14, 2016

Jaden482934

So here "alia" can be used as a pronoun???

October 19, 2018

SidneyPraxedes

Kial mi ne povas uzi "the other" anstataŭ "another" en la respondo? Mi estas el Brazilo, do mia denaska lingvo ne estas la angla.

August 9, 2017

zaragorti

Ĉar 'the other' (o outro) implikus, ke estas sole du religioj en la mondo, kvankam 'another' implikas, ke estas multaj.

August 25, 2017

SidneyPraxedes

Gratulon.

August 25, 2017
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.