1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Unu religio havas sanktan ar…

"Unu religio havas sanktan arbon kaj alia havas sanktan urbon."

Translation:One religion has a holy tree and another has a holy city.

August 22, 2015

24 Comments


FredCapp

Kaj aliaj plu deklaras, ke la tuta mondo estas sankta. Sed, kiu estas tiu fluganta pastaĵ-monstro?


andybeals

Li boligis pro viaj pekoj


rapn21

What religion has a holy tree?


FredCapp

Budhismo. La Budho akiris iluminiĝon kiel li meditis sub la Bodhi-arbo. Ankaŭ, kelkaj "paganaj" kredoj centras ĉirkaŭ iu arbo aŭ alia.


stevenvarner

The elves and the Numenoreans of Middle Earth.


realfoodman

La elfoj de Azeroto, ankaŭ.


AadityaPha1

Antau ol la suno kaj la luno, estis du arboj


Fingtam

Ever read Game of Thrones?


Rainkumo

Look up 'world tree' on wikipedia m8ty


effyleven

For preference, I would choose to translate "sankta" to "sacred" instead of "holy."


Gilashoshannah

yes I came here to say that, but it was judged incorrect. Should be an option


FredCapp

Should be, I have a few dictionaries that agree with you. You can always report it , if you're willing to sacrifice a heart for the report.


Jadenutt

So here "alia" can be used as a pronoun???


ThelmOSo

Ĉiuj "a-vortoj" povas esti pronomo. Vere tiu ĉi estas du vortoj: "alia" kaj subkomprenata "religio". Miaopinie bone estas uzi "la" (alia [religio]) en tiaj espimoj sed mi povas erari ĉe tio.


FredCapp

Alia signifies other. Kiom da tempojn oni uzas tion vorton kiel pronomo en la angla, aŭ alia lingvo?


GustavoJFF

Pranorda mitologio kaj Islamismo, ĉu ne? ;-)


FredCapp

Arbo = Kelkaj multadiaj paganismoj, Budhismo.
Urbo = Judaismo (kaj malplie Kristianismo), kaj Islamismo. Jeruŝalem kaj Mekko, respektive.
La Bahaa kredo havas kelkajn lokojn en la norda parto de Israelo, sed nek Haifa, nek Akko estas per mem, sankta.


SidneyPraxedes

Kial mi ne povas uzi "the other" anstataŭ "another" en la respondo? Mi estas el Brazilo, do mia denaska lingvo ne estas la angla.


zaragorti

Ĉar 'the other' (o outro) implikus, ke estas sole du religioj en la mondo, kvankam 'another' implikas, ke estas multaj.


Fatballs1

Ankaux mi sxatas arbojn

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.