"Unu religio havas sanktan arbon kaj alia havas sanktan urbon."

Translation:One religion has a holy tree and another has a holy city.

3 years ago

18 Comments


FredCapp

Kaj alia plu deklaras, ke la tuta mondo estas sankta. Sed, kiu estas tiu fluganta pastaĵ-monstro?

3 years ago

n8d47i0c

Ramen!

3 years ago

andybeals

Li boligis pro viaj pekoj

7 months ago

rapn21

What religion has a holy tree?

3 years ago

FredCapp

Budhismo. La Budho akiris iluminiĝon kiel li meditis sub la Bodhi-arbo. Ankaŭ, kelkaj "paganaj" kredoj centras ĉirkaŭ iu arbo aŭ alia.

3 years ago

Fingtam

Ever read Game of Thrones?

3 years ago

stevenvarner

The elves and the Numenoreans of Middle Earth.

3 years ago

realfoodman

La elfoj de Azeroto, ankaŭ.

5 months ago

Rainkumo

Look up 'world tree' on wikipedia m8ty

2 years ago

FredCapp

Ĉu Mokty?

2 years ago

Rainkumo

Mia mokto.

2 years ago

effyleven

For preference, I would choose to translate "sankta" to "sacred" instead of "holy."

1 year ago

GustavJosefson

Pranorda mitologio kaj Islamismo, ĉu ne? ;-)

2 years ago

FredCapp

Arbo = Kelkaj multadiaj paganismoj, Budhismo.
Urbo = Judaismo (kaj malplie Kristianismo), kaj Islamismo. Jeruŝalem kaj Mekko, respektive.
La Bahaa kredo havas kelkaj lokoj en la norda parto de Israelo, sed nek Haifa, nek Akko estas per mem, sankta.

2 years ago

Jaden482934

So here "alia" can be used as a pronoun???

3 months ago

SidneyPraxedes
Plus

Kial mi ne povas uzi "the other" anstataŭ "another" en la respondo? Mi estas el Brazilo, do mia denaska lingvo ne estas la angla.

1 year ago

zaragorti

Ĉar 'the other' (o outro) implikus, ke estas sole du religioj en la mondo, kvankam 'another' implikas, ke estas multaj.

1 year ago

SidneyPraxedes
Plus

Gratulon.

1 year ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.