1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog eats my pants."

"The dog eats my pants."

Překlad:Ten pes žere moje kalhoty.

August 22, 2015

16 komentářů


Anglina323324

Vidim ze v anglii bezne psi zerou kalhoty :-D. Spis bych tam dal boty ;-)

September 29, 2015

LimetkaVan

to jo no :-D

February 19, 2016

KaeiM.Pevn

V Anglii by spíše žral kalhotky. V Americe kalhoty.

March 7, 2019

FrantikaBl

Psi žerou kalhoty? Boty možná, ale kalhoty? What?

October 26, 2017

KaeiM.Pevn

Ano skutečně, může se to stát, kamarádka má fenku, která jí vyžírá díky do kalhotek. (Pants, je v Anglii výraz pro spodní prádlo, kalhotky)

March 7, 2019

gepard-64

Je slovo "gatě" spisovné? Neuznalo "Ten pes žere moje gatě"

June 3, 2018

ValaCZE

Není to spisovně.

June 3, 2018

Vladimra376996

mé = moje

February 11, 2019

EvaCozikova

Proc tam nemůže být jí kalhoty?

July 1, 2018

ChovMart

Protože zvířata žerou , lidé jedí

November 29, 2018

MirkaEberlov

Může.

February 5, 2019

KettyJablu

prosím jak je to s těmi pants. nerada bych v Anglii vypadala jako fetišista jsou to slušné svrchní kalhoty nebo jsou to kalhotky ,spoďáry majtečki..? děkuji za odpověď i když nevím jak ji najdu ;-)

July 26, 2019

MiroslavaS211014

Jí a žere snad není chyba

October 10, 2019

Lili20053

Myslím že by tam mělo být spíš jí než žere.:-)

August 22, 2015

tata2420

Psi zerou a lide ji. Teda alespon nekteri:-)

October 25, 2016

Nemesis_NaR

Obojí je určitě správně... Zde bych osobně spíš řekl žere, protože tím pravděpodobně nejsem potěšen a tak řeknu ten méně hezký výraz.

August 22, 2015
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.