"I am a volunteer for a good association."

Translation:Mi estas volontulo por bona asocio.

August 22, 2015

6 Comments


EranWhetst

Cxu "mi volontas" estas ankaux bone?

August 22, 2015

jxetkubo

Laŭ mi volonti bezonas alian verbon, ekzemple:

Mi volontas labori por la asocio. Mi volontas kuiri por la grupo.

August 23, 2015

EranWhetst

Sed se oni volas diri tion pli generale, cxu mia propono estas bona?

August 25, 2015

jxetkubo

Laŭ PIV la vortoj kund la radiko "volont" venas de volont/e, do de la adverbo. Laŭ mi do mia laboro estas volonta, ne mi. Mi dirus: Mi volontulas.

September 4, 2015

Louis369947

Laŭ mi, "mi estas volontulo" estas pli bona.

September 17, 2018

jan_Elin

laux mi strange sonas volontulo por .. mi kutime diras mi estas volontulo de E@I

December 24, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.