1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Тоді побачимось завтра!"

"Тоді побачимось завтра!"

Переклад:See you tomorrow then!

August 22, 2015

12 коментарів


Makaveli_mak

а чому не можна then see you tomorrow


Lesia1010

те саме запитання...


blKL8

І в мене


ludlub34

Хтось може відповісти : "then see you tomorrow" - чому так помилка?


BodoDurst

спроубю я)). Прислівник часу означає час проведення. Зазвичай вони ставляться після дієслова в порядку подій. Ми побачимось після того як буде завтра. типу настає спочатку завтра і тоді ми побачимось. ми не побачимось до того як буде туморов. якось так))


jony27681

І в мене теж


Andreinlion

Аналогічно


ludlub34

"then see you tomorrow" - чому так помилка?


ExTN7

Правила, згідно якого then, в даному реченні, повинно знаходитися в кінці речення, не знайшов...


andrey178717

У мене також підримка гуд

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати