1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to swim in the …

"We are going to swim in the water."

Překlad:Jdeme plavat do té vody.

August 22, 2015

21 komentářů


Jitka31185

,,Budeme v té vodě plavat. " To by mělo být taky správně.


JiNeern

Je možný překlad "Budeme plavat ve vodě"?


tatka_
Mod
Plus

ano "Budeme plavat v té vodě."


rirava

Myslím si, že to není budoucí čas (v češtině)


kacenka9

Moc te vasi poznamce nerozumim. We are going to ma nekolik moznych prekladu. Budouci cas je jednim z nich.


snura

A když je budoucí čas jedním z nich, lze také použít "Půjdeme plavat do té vody."?


jgstcd

Nelze. Tam chcete aby "going to" hralo dve role najednou. To nemuze. Bud vyjadruje pohyb nebo budoucnost.


Ivo2015xii

poplaveme v té vodě ?


Kaatta1

také mi to nevzalo - poplaveme ve vodě - nevím, co je špatné na tomto překladu


rirava

Myslím si, že by také mohlo být " Půjdeme si zaplavat do té vody."


kacenka9

To by bylo 'we are going to go swimming in the water'. 'Going to +sloveso' vyjadruje ciste budoucnost, nikoliv pohyb nejakym smerem


Filomena.Prvni

Tato odpověď pak popírá ono "Jdeme" v překladu.


tatka_
Mod
Plus

Nepopírá. Je tak vyjádřen čas přítomný průběhový "We are going..." = "jdeme". Čas budoucí je pak ve tvaru "We are going to go..." = "půjdeme".


R.V.0

Neuznalo mi to:Jdeme do vody plavat. Věta, tak, jak je zadaná je, hloupá. Proboha, kam jinam se chdí plavat. Teda, já plavu i v angličtině, ale u toho sedím.


Ivo150846

Jj většinu se plave ve vodě, takže ji není potreba zdůrazňovat..


Zdenekfrel

jdeme plavat je čas přítomný a my tady procvičujeme čas budoucí, čili PŮJDEME PLAVAT( budeme plavat) by mělo být vhodnější, ovšem je to prý špatně!!


ZdekaSchoo

půjdeme plavat we will go swimming, we are going to go swimming a budeme plavat we will swim, we are going to swim není to samé


Chinoranyi

"Jdeme si té vody plavat" Proč je to špatně? Děkuji za odpověď


ZdekaSchoo

Protože to není česky.


KarelLyka

Jdeme plavat = We are going to go ...


ZdekaSchoo

Máte to špatně, we are going to go=půjdeme

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.