Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea a intrat în restaurant."

Traducere:She entered the restaurant.

acum 2 ani

3 comentarii


Drumetu

"Ea a intrat restaurantul" ? Poate nu stiu eu dar nu pare deloc corect.

acum 2 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

acum 2 ani

BiancaCarm16

To come in=a intra

acum 1 săptămână