"She drinks her milk."

الترجمة:هي تشرب حليبها.

August 22, 2015

13 تعليقًا


Elodynorj

شكرا على هذا البرنامج الجميل

December 24, 2016

dulingo467028

هو مجرد مثال انتو الل عيب

July 26, 2017

uXor9

هل اجد احد يصلي على النبي صلى الله عليه وسلم

October 7, 2017

Eslam.SMan

صفوا النيه انتو بس ^^

July 13, 2016

amanyi1

هي تشرب حليبها

August 26, 2015

mahmoud66mmmmmm

ههههههههه قلت عيب أقول عم تشرب حليبها

August 31, 2015

zakariazair2

لماذا drinks في الجمع مع العلم أننا نتكلم عن المفرد She

December 12, 2015

ahmed_abudoh

ده فعل مش كلمه والـ s مش جمع دي تصريف الفعل المضارع مع he she it

December 15, 2015

2017834090

s بتيجي مع he she it للدلاله علي المضارع

October 1, 2018

shaimaamohamed4

ليه فيها her

April 16, 2016

MohammadBe10

Milk حليب

June 15, 2016

zar59

صعب النطق

May 24, 2017

MohammedSh994057

انضمو لقروب تلجرام لممارسة وتعلم الانجليزي

https://t.me/joinchat/HCCV0BQT3oAi_6Srb053iQ

March 6, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.