"La ekonomio influas la politikon de la nacio."

Translation:The economy influences the politics of the nation.

August 23, 2015

7 Comments


FredCapp

Ĉu iu povas doni mallongan prelegon pri la malsameco inter lando kaj nacio?

August 23, 2015

Asschen

Mi pensas, ke lando aux stato estas politika unueco. Por nacio gravas socia, lingva kaj kultura unueco.

October 11, 2015

miestasmia

Mi pensas ke nacio estas pli oficiala ol lando sed mi ne certe scias.

January 10, 2016

zmjb1

Bonan demandon, sed mi ne scias

August 27, 2015

daviddempsay

It seems (to me) interesting that politico is used in the singular in Esperanto--and presumably in other languages as well.

May 14, 2016

CameronAvocado

More like the politics influences the economy

November 27, 2015

FredCapp

Estas ambaŭ, la unu influas la alian.

November 27, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.