1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "La ekonomio influas la polit…

"La ekonomio influas la politikon de la nacio."

Translation:The economy influences the politics of the nation.

August 23, 2015

7 Comments


FredCapp

Ĉu iu povas doni mallongan prelegon pri la malsameco inter lando kaj nacio?


Asschen

Mi pensas, ke lando aux stato estas politika unueco. Por nacio gravas socia, lingva kaj kultura unueco.


miestasmia

Mi pensas ke nacio estas pli oficiala ol lando sed mi ne certe scias.


zmjb1

Bonan demandon, sed mi ne scias


daviddempsay

It seems (to me) interesting that politico is used in the singular in Esperanto--and presumably in other languages as well.


KingPlutoIX

More like the politics influences the economy


FredCapp

Estas ambaŭ, la unu influas la alian.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.