1. Forum
  2. >
  3. Topic: Irish
  4. >
  5. "I have five books now."

"I have five books now."

Translation:Tá cúig leabhar agam anois.

August 24, 2015

5 Comments


KevinMcNic1

Shouldn't 'books' be 'leabhair'?


galaxyrocker

No. Most nouns, after numbers, keep their singular form.


KevinMcNic1

Ah right. Thanks for that.


Eolasabu

Maidir leis an ceist ar, cúig leabhar agus cúig leabhair.
Sin na focail is fuath liom. An chuid is mó, agus an focal eisceacht.


Knocksedan

Bíonn "cúig leabhair" mícheart - ní úsáidtear an iolra tar éis bunuimhreach.

Learn Irish in just 5 minutes a day. For free.