1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What does he say?"

"What does he say?"

Çeviri:Ne diyor?

August 24, 2015

73 Yorum


Emrah454390

O ne der? Yanlış mı ?


hasanaskin3385

O ne diyor? da yanlış çıktı. "Ne diyor" ile "o ne ne diyor?" aynı anlamda değil mi?


Goktay1

Doğru ama o öyle diyor


Baha972385

Sonunda makina bu. Ama Tabii ki yaptığı saçmalık


Velikaraki

what is he saying? o ne diyor?


refikozkiran

Bence de doğru ama neden kabul etmiyor?


incikin_

Doğruluğundan emin olduğunuz cevapları, "konuşma balonu" simgesinin altındaki bayrak simgesine tıklayarak raporlayabilirsiniz. Buraya, yani soru-cevap kısmına yazılan öneriler gerekli kişilere ulaşmayabiliyor.


UurBER

Evet çok saçma bugün çok fazla hataya dek geldim sınavları geçmeme engel olmaya başladı


MirzeMehme1

"O ne diyor" olamaz


SeyfullahO

O ne soyler neden olmuyor :(


SemaKenTah

Çeviride bir problem yok, evet diğer çeviriler de kabul görmeli. Bunun için sizin doğru yazdığınız çeviriyi rapor etmeniz gerekli. Programi eleştirmekten ziyade geliştirmek için çaba sarfeymelisiniz!!


erdogansarac

Mantık doğru ama ben eleştiri göremedim. Neden olmadığını sormuş arkadaş. Benim de bazen kafamda acaba ben mi yanlış düşündüm şeklinde soru oluşuyor. Bir de ben görüyorum ki insanlar rapor ediyorlar ama ilgilenen olmuyor. Gördüğünüz gibi bu tartışma ve rapor etmelerin üzerinden 1 yıl geçmiş ama hala düzeltilmemiş. Demek ki artık eleştirmenin zamanı fazlasıyla gelmiş.


EmrahKAAN34

Kesinlikle haklısın ilave olarak. Düşüncelerini kimse burada yazmasa ve sadece rapor etse nasıl tartışmış olacağız. Nasıl fikir alışverişinde bulunacağız. Eleştiriden korkmayın.


ersinturac

"Programi eleştirmekten ziyade geliştirmek için çaba sarfetmelisiniz!!" hay çok yaşa sen ilk defa böyle bir yorumla karşılaştım.


nurxmoleyen

Ve bu sadece program icin değil aslında :/


CanOtur

"O ne der" dedim ilkinde "Ne diyor" diye uyardı şimdi "O ne diyor" yazdım şimdi yine hata verdi "Ne diyor" yazmamı bekliyor.


kamer607337

Ne der olmaz mi ki ?


imtizar

O ne diyor değil, o ne der olmalı :/


TheSaintMan

O ne diyor' kabul etmedi. Halbuki daha önce kenidisi de ayni cevabi vermisti


gnealtnda

He kullanmış o nun olmasi gerekmiyomu ya bi cevap verin artık


ddltwipek

Diyelimki benim bi elbisem var,ben onu anlatmak isterken benim bir elbisem var mi derim yoksa daha kolay olsun diye bir elbisem var mi derim.orda da aynu sey olmus


NezihD

O ne diyor cevabı doğru kabul edilmedi. Aşağıdaki yorumlardan anladığım kadarıyla bu cevap ve buna benzer geçerli olabilecek diğer cevaplar bir yıl önce rapor edilmiş. Benim kanaatime göre artık bu kurs ile kimse ilgilenmiyor gibi, yani ne rapor etmenin ne de yorum yazmanın pek bir önemi yok.


farukcagsak

WHAT DOES HE SAY = O NE SÖYLER? , WHAT DOES HE SAYING = O NE SÖYLÜYOR?"


Yigit_Karaca

O ne diyor neden olmuyor bildirdim kavul etmiyorlar sinirim bozuldu


CanerSezer1

O ne söyler dedim yanlış dedi neden yanlış biri yardım etsin


buket678789

O ne söylüyor? Neden yanlış


NHAGOk

O ne diyor? Bu da Türkçe çeviri için doğru. Ne diyor? diretmesi neden?


Nesim55

"o ne diyor" ve "ne diyor" her ikisinin de doğru kabul edilmesi için rapor ettim.Bu günün tarihini buraya yazıyorum.Bakalım düzeltilecek mi? 12 Temmuz 2019


ceydagle

Hiç bir şey düzeltilmedi bu günün tarihi:18.6.2020


RafetYalma

Söylemek yanlis mı oluyor tüh


JinSooFore

Az önce o ne söyler doğru dedi şimdi ise ne diyor a doğru diyor


murat65793

ingilizce ceviride "he ve say "çevrilirken" O ve söyler "şeklinde açık ceviri yapmamız gerekmez mi?


Zeki617286

O ne diyor ile ne diyor aynı anlamda ama DUOLİNGO yanlış olarak saydı


idristemel47

"O ne söylüyor" ile "o ne diyor" arasında anlam farkı mı var?


JayBFe

Ya yeter bela okumak istemiyorum cevirmenler bok gibi is yapiyor 10 lingot harcadim ikidir atlayamiyorum komik misiniz gidin ingilizce ogrenin


RuslanNebi

What does he says o ne demek olduğunu bilmiyorum lütfen yardım edin!


RuslanNebi

Sınavı geçemedim ben Azerbaycanlıyım


ranabeyza61

o ne söyler olmuyor mu


VeliKeskin1

Dogrulama hata veriyor


AdilHseyin

O ne diyor yazdım, bu gerizekalı uygulama kabul etmedi. Ne diyor olarak kabull etti bu lanet uygulama


genccevher

O ne söyledi? Neden olmuyor


Umut502667

"O ne söyledi?" değil. O ne söyler? Geçmiş zaman değil geniş zaman!!!


edward311642

What does He say(.o ne diyor. Olmali


yasarciv

O ne diyor dedim kabul etmedi. rapor ettim.


Abdullah462777

"O ne diyor" yazdım kabul etmedi Ne diyor olacakmış. "Ne diyor" da olabilir ama "o ne diyor" zaten olması gereken tercüme. Alternatifler cevap şıklarına yazılmalı


seval214260

O ne diyor neden yanlış kabul ediliyor


MuratCanTu99

Ben, o ne diyor yazdım kabul etmedi


OnurErdoan14

' O ne diyor ' kabul etmedi?


ekvarol

O ne der de kabul efilmeli


Adm331426

Do does temalı bir çalışma olduğu için geniş zaman cümlesi olarak yazmanız gerekiyor. Hepsi bu.


[aktif olmayan kullanıcı]

    O ne söyleri kabul etmiyor


Kuzey83840

    "O ne diyor" niye yanlış?


GalaSilva1

    O ne diyor ? Yanlış oldy


sam42511

    O ne söylüyor


    [aktif olmayan kullanıcı]

      "O ne der " dedim kabul etmedi


strange.r

      O ne diyor dedim kabul etmedi


newzat

      Saçma o ne diyor u yanlış kabul ediyor .


gokmenhakan

      O ne söyler de aynı anlamda


seferos

      say

      1. [İsim] söz, laf, son söz

      2. [Fiil] söylemek, demek, etmek (dua), okumak (dua), bildirmek, tekrarlamak, farzetmek, varsaymak

      O zaman... "O ne söyler" neden kabul edilmiyor


Nerminifti

      Kabul edilmesu getekirdi. Tükçe de doğru olmalıydı


xxzzzxz

      Ne soyler ile ne der ayni değil mi ne soyler yazdim kabul etmedi


MKamil5

      Bunu hazırlayanların Türkçe bilgisi kıt bence.


ANKARAKamil

      " O ne diyor " YANLIŞ DEĞİL.


TanEr767552

      Şerefsizsiniz lan bölüm geçmeyelim diye bu yapılır mı iştah bırakmadınız o ne diyor bu amına koydumun sorusunun cevabı orospu çocukluğuna hiç gerek yok sövmemek için çok çaba sarf ettim ama orospu çocukluğu bu .

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.