"The treatment helps the child."

Fordítás:A kezelés segít a gyereken.

August 24, 2015

5 hozzászólás


zavodni70

A gyermeknek nem elfogadott de a gyereknek igen. Talán a gyermek mást jelent mint a gyerek?

March 3, 2016

IrnTokain

A gyógykezelést, meg a gyermeket miért nem fogadja el?

July 26, 2016

Harga

A gyermeket már elfogadja, de a treatment-nek túl sok jelentése van, úgy tűnik nem bajlódnak mindegyikkel.

September 18, 2017

biktopx

Nincs "for", érdekes.

August 24, 2015

Abenhakan

Az nem is lenne jó. "To help somebody" Segíteni valakinek.

August 24, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.