1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Те слово не з'являється у сп…

"Те слово не з'являється у списку."

Переклад:That word does not appear on the list.

August 25, 2015

12 коментарів


Vitalik.Ua

і все ж, чому все таки on а не in (.. the list) ???


Pavlo_K

In almost all contexts, it is customary and correct to say "on the list" (or on my list, on their list, etc.). Here are some representative example sentences:

Examples with "on":

-Your name is the first one on the list.

-Her novel is on the list of recommended readings.

-China is high on my list of places to go.

-She is on the short list for the Nobel Prize.

Most often, "in the list" is used after some form of the word include, as in the examples shown below.

Examples with "in":

-We were included in the guest list.

-Included in the list of available cars we find midsize cars, pickup trucks, and minivans.

-Both publishers and artists are included in the list.

-For inclusion in the list, all information needs to be submitted by August 10th.

https://www.learnersdictionary.com/qa/is-it-correct-to-say-on-the-list-or-in-the-list


Dmy_S

У цьому правильному правилі є важливий момент: в сеґменті про in й include вжито most often. А не always )
Насправді, в мережі (зокрема, й у різних документах й інструкціях) "appear[ed] in the list" доволі поширена форма.


Petroptash

Чому on ,a не in


Vinnfred

Прийменники в англійській та українській не відповідають одне одному 1:1


Dmy_S

Інше завдання (по пам'яті, але не суть): I include you in the list.
До речі, що значить з'являтись у списку для слова? Його немає у переліку слів, чи його викликають, а воно комизиться і не хоче з'являтися, чи ще щось? Дивний якийсь зворот.

PS. Знайшов на просторах мережі ) His name failed to appear in the list. По-перше, in, а не on, і чхати на "невідповідність прийменників 1:1", по-друге, переклад: "Його прізвище виявилося не включеним у список". Відтак логіка підказує, що not appear із завдання - це не "не з'являється", а швидше - "не виявляється", тобто, "не знаходиться", "не відшукується". А це як би геть інший смисл.


Ann0208

чому the list?


Kaminari_Okami

Тому, що ми навряд чи можемо сказати про конкретне слово, що воно не з'являється у будь-якому (невизначеному) списку. Логічно припустити, що йдеться саме про цілком визначений список, у якому дане слово є відсутнім. Тому - the.


89Lr1

Це лише припущення, можливо припустити, що місяць світить. А список може бути будь-який. При всій повазі до Вас, але як на мене цей список (саме цей) і будь-який це різні речі.


Olexii685351

Написав ''thе word does not appear in the list'' Неправильно через ''the'' чи через ''in''? Google переклав: ''that word does not appear in the list''.


Dmy_S

Насамперед, через the. В оригіналі "Те слово", а не "це слово", і не просто "слово", тому тут однозначно that.
Ну і не знаю, як наразі, але раніше варіант з in також не приймався.


4un5

Чому ON,а не IN

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.