"We read a bit of the book."

Vertaling:Wij lezen een stuk van het boek.

August 25, 2015

12 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


EF6IOh92

The audio uses the past tense pronounciation of read (rhymes with dead) however this sentence is in the present tense (present tense pronounciation rhymes with bead)


Louis288376

Wij lezen een stukje uit het boek. Is beter nederlands


MichelineV19

Waarom mag het niet de verleden tijd zijn. Ik kan aan de zin toch niet zien of het tegenwoordig, of verleden tijd is. Sorry als ik lastig ben maar ik wil leren.


xMerrie

Geeft niet, je mag altijd vragen stellen!
Het was een missende vertaling. Ik heb het toegevoegd, maar het kan even duren voordat het goed wordt gerekend. ;)


koobvanderhorst

wat is bit eigenlijk


jannienadine

bit is inhet engels beetje


kotertje1

Wij lezen een stuk in het boek

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.