"My dad likes strong wine."

Překlad:Můj tatínek má rád silné víno.

August 25, 2015

17 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


NorwiJan

Muje byt misto tata otec?


jdhdhxhejshx

Může, ale Duolingo má neustále chyby


JiNeern

Father. Takže ne.


MilanShiva

Mi prijde pojem jako "tezke vino" dost zvlastni. Kde se to pouziva? Melo by byt "silne", ne? Navic i slovo "strong" se poji vice se slovem "silny" nez "tezky".


kacenka9

Hlavni preklad je 'silne'. Tezke se rika, ale je to tady jen vedlejsi preklad. Pokud Duo delate pres aplikaci, ta vybira ne vzdy hlavni preklady, proc, to netusiime. Na PC to tak nebyva.


Wejstyd

Musí tam být v českém překladu "má"?

"Já rád játra, ty rád játra..."


kacenka9

'ma' nemusi byt pouze ve spojeni s jatry. Jinak vam ale uplne chybi ve vete sloveso, protoze 'rad' neni sloveso :D


Honza966

Proc nemuze byt otec?


Jakub637049

Otec tam byt nemůže..


Anna5875

A celou školu do nás cpali že father, dad nebo daddy..furt je to tata,tatínek či otec..neni vyznam co pouzijeme. =o|


rejlmen

V tomhle kurzu se bazíruje na tom, že otec = father a dad, daddy = táta, tatínek.


Libor372791

přesně tak! duolingo tim znehodnocuje svuj kredit... :-(


MartinLang19

Překlad "Strong wine" jako silné víno je špatně? Principiálně jestli Silné nebo Těžké, jde o jedno a to samé. Kontext je stejný.


LumrBalhar

Proč tady ve vyslovnosti neni vubec slyšet "s" ve slovese pro třetí osobu? I když jsem to bez "s" napsal, tak mi to uznalo.


JarSko

To je trapne slovickareni, otec =tata

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.