Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A bread"

Traducere:O pâine

acum 3 ani

11 comentarii


voineadenisa

A bread-o paine

acum 2 ani

Adelina639634

O paine

acum 2 ani

elena.cioc1

A bread

acum 2 ani

Ioana980607

A brad

cu 8 luni în urmă

mathwizard1232
mathwizard1232

"A bread" doesn't seem like particularly grammatical English. "A loaf of bread" would be far more natural. Is that what "O paine" conveys, or what meaning does that have?

acum 3 ani

DanielfanM

You bon't speak Romania?

cu 10 luni în urmă

BengaminJerrems

A Bread? Even in English this makes no sense. Face palm....

acum 1 an

andreeabat3

In english...but in romanian have sens, because we have a lot of grammatical words and it is so complication

cu 10 luni în urmă

NanaAvril

Superb jocul ,avem ce invata;)

acum 2 ani

Mario212945

Totul pare ok.

cu 6 luni în urmă

SanzianaGa

A bread o paine

cu 4 luni în urmă