"A bread"

Traducere:O pâine

acum 3 ani

23 de comentarii


voineadenisa

A bread-o paine

acum 2 ani

Adelina639634

O paine

acum 2 ani

elena.cioc1

A bread

acum 2 ani

Ioana980607

A brad

cu 10 luni în urmă

mathwizard1232
mathwizard1232

"A bread" doesn't seem like particularly grammatical English. "A loaf of bread" would be far more natural. Is that what "O paine" conveys, or what meaning does that have?

acum 3 ani

DanielfanM

You bon't speak Romania?

acum 1 an

Dan_gloriosul

How would you translate "a bread"? :-)

Dan

https://lookingbeyondsurface.wordpress.com/

acum 3 ani

stefana808628

O paine

acum 2 ani

BengaminJerrems

A Bread? Even in English this makes no sense. Face palm....

acum 1 an

andreeabat3

In english...but in romanian have sens, because we have a lot of grammatical words and it is so complication

acum 1 an

NanaAvril

Superb jocul ,avem ce invata;)

acum 2 ani

Mario212945

Totul pare ok.

cu 8 luni în urmă

SanzianaGa

A bread o paine

cu 6 luni în urmă

Florii8

A bread este o pâine

acum 1 an

ElisabetaB20

O piine

cu 11 luni în urmă

Florii8

Sa stiti ca mami mia dat telefonul ei o chiama Flori pe mine ma chiama Taisa

acum 1 an

Ioana980607

Brad?

cu 10 luni în urmă

irina469883

Da sa sti ca invat prea repede!!!

cu 7 luni în urmă

PisicaMari

O paine

acum 2 ani

tinca49031

nj

acum 2 ani

Iustinela

O paine

acum 2 ani

pavel585059

Bvvu

acum 1 an

Swagga_aga530
Swagga_aga530

U cant put the article "a" in front of bread... smh

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.