"An itear iasc i Sasana?"

Translation:Is fish eaten in England?

August 25, 2015

7 Comments


deirdre.walsh

'are fish eaten in England' was marked incorrect. How would you say that 'as Gaeilge'?

May 1, 2017

SatharnPHL
Mod

The plural of iasc is éisc, so An itear éisc i Sasana?

October 18, 2018

Fingolfin1346

Sea, iasc agus sceallóga prátaí.

August 25, 2015

galaxyrocker

Ní úsáidtear 'sea anseo. Úsáidfí 'itear'

August 25, 2015

Fingolfin1346

Tá ceart agat. Tá an struchtúr sin níos cruinne.

August 26, 2015

galaxyrocker

Is deacair é a fhoghlaim, cinnte. Dáiríre, is docha go raibh sin (níl aon focla ar yes/no ann) an rud is deacra liom a fhoghlaim.

August 26, 2015

ibnsina786

Is England Sasana because of the Saxons?

April 21, 2019
Learn Irish in just 5 minutes a day. For free.