1. Forum
  2. >
  3. Topic: Irish
  4. >
  5. "An itear iasc i Sasana?"

"An itear iasc i Sasana?"

Translation:Is fish eaten in England?

August 25, 2015

8 Comments


ibnsina786

Is England Sasana because of the Saxons?


Fingolfin1346

Sea, iasc agus sceallóga prátaí.


galaxyrocker

Ní úsáidtear 'sea anseo. Úsáidfí 'itear'


Fingolfin1346

Tá ceart agat. Tá an struchtúr sin níos cruinne.


galaxyrocker

Is deacair é a fhoghlaim, cinnte. Dáiríre, is docha go raibh sin (níl aon focla ar yes/no ann) an rud is deacra liom a fhoghlaim.


deirdre.walsh

'are fish eaten in England' was marked incorrect. How would you say that 'as Gaeilge'?


SatharnPHL

The plural of iasc is éisc, so An itear éisc i Sasana?

Learn Irish in just 5 minutes a day. For free.