Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Через вашого собаку!"

Переклад:Because of your dog!

3 роки тому

4 коментарі


O.Yevhen
O.Yevhen

не пишу в проблемах оскільки вчу мову і дуже багато чого не знаю. Но ось виникло питання чому не можна написати "about your dog"? Ваш сайт надавав один з можливих перекладів "about" як "через"

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

About - про
about your dog - про вашого собаку

3 роки тому

NazarStriz

About - про...

9 місяців тому

Bodya99

due -через, так почему пишет что because правильно

2 роки тому