"Через вашого собаку!"

Переклад:Because of your dog!

3 роки тому

5 коментарів


O.Yevhen
O.Yevhen

не пишу в проблемах оскільки вчу мову і дуже багато чого не знаю. Но ось виникло питання чому не можна написати "about your dog"? Ваш сайт надавав один з можливих перекладів "about" як "через"

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

About - про
about your dog - про вашого собаку

3 роки тому

NazarStriz

About - про...

1 рік тому

Vic761679

Through your dog - так вар іант можливий?

4 місяці тому

Bodya99

due -через, так почему пишет что because правильно

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.