1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Which street goes to the cen…

"Which street goes to the center?"

Переклад:Яка вулиця іде до центру?

August 26, 2015

16 коментарів


Dan_de_lion

Вулиця не може йти. Веде.


Sofden777

Я згодна


Petrosem

"цього центру" - видає помилку.


Mykola5

Можливо тому, що центр завжди один, як The Sun?


AndriiDeineko

Котра з вулиць іде до центру


IvanTiffany

яка вулиця іде до центрУ (а не до центрА)!


Zavrazhyn

...прямує до центру.


50Lm5

Виправте помилку "Яка вулиця веде до центру".


Yablunka

Якщо це питання, то чому без does ш відповідно go? Чи це знову таки розмовний варіант??


Fb8U1

Про що тут питають? "Яка вулиця?" Питання до іменника, а не до дієслова. Ось якби питали: "Іде ця вулиця до центру?", тоді треба does. "Does the street go to the center?"


Yablunka

Тобто в питальних реченнях далеко не завжди має бути допоміжне дієслово (мова не про питання, утворені з речень, що мають дієслово бути чи модальне)?


Fb8U1

Так. Якщо питання до іменника, прикметника, займенника чи іншої частини мови, крім дієслова, то допоміжне do/does/did не додається. Крім того, Ви слушно зауважили, що не треба допоміжного, якщо є модальне або "бути", коли вони самі є допоміжними. І ще, допоміжне do додається до дієслова лише у часах групи Simple. У решти часів є інші допоміжні дієслова (have, be, will), до яких нічого додавати не треба.


a3wZ10

Правильніше було б:"Яка вулиця веде до центру?".Вилиця кудись веде,а ми вулицею йдем!!!!


LewKostyny

Чому which, а не what?


Fb8U1

Which - коли вибір із кількох відомих варіантів. У інших випадках - What. У цьому реченні мова про одну із кількох видимих вулиць.


Y4OP5

Чому не можна сказати: "Котра вулиця іде до центру?" ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.