1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Which street goes to the cen…

"Which street goes to the center?"

Переклад:Яка вулиця іде до центру?

August 26, 2015

18 коментарів


Dan_de_lion

Вулиця не може йти. Веде.


Petrosem

"цього центру" - видає помилку.


Mykola5

Можливо тому, що центр завжди один, як The Sun?


AndriiDeineko

Котра з вулиць іде до центру


50Lm5

Виправте помилку "Яка вулиця веде до центру".


ZlHi10

Повністю согласен


Zavrazhyn

...прямує до центру.


a3wZ10

Правильніше було б:"Яка вулиця веде до центру?".Вилиця кудись веде,а ми вулицею йдем!!!!


x.iraaaa.x

Я написала "Яка вулиця веде до центру?" , але написано що неправильно. Чому?


Fb8U1

Перевірив. Написане тут Ваше речення приймається.

Якщо не прийнялось, то могли бути причини:

  • не помічена Вами описка.

  • виконане інше завдання, таке теж буває. Наприклад, Ви слухаєте англійське речення. Його треба написати англійською. Якщо напишете переклад на українську - це помилка.

У подібних випадках надсилайте скріншот, або, по крайній мірі, свою відповідь і вид завдання (що треба виконати). І ще, уважно перечитуйте написане перед тим, як його відправити. Це займає лічені секунди, а зберігає багато часу, необхідного для аналізу причини.


Yablunka

Якщо це питання, то чому без does ш відповідно go? Чи це знову таки розмовний варіант??


Fb8U1

Про що тут питають? "Яка вулиця?" Питання до іменника, а не до дієслова. Ось якби питали: "Іде ця вулиця до центру?", тоді треба does. "Does the street go to the center?"


Yablunka

Тобто в питальних реченнях далеко не завжди має бути допоміжне дієслово (мова не про питання, утворені з речень, що мають дієслово бути чи модальне)?


Fb8U1

Так. Якщо питання до іменника, прикметника, займенника чи іншої частини мови, крім дієслова, то допоміжне do/does/did не додається. Крім того, Ви слушно зауважили, що не треба допоміжного, якщо є модальне або "бути", коли вони самі є допоміжними. І ще, допоміжне do додається до дієслова лише у часах групи Simple. У решти часів є інші допоміжні дієслова (have, be, will), до яких нічого додавати не треба.


Y4OP5

Чому не можна сказати: "Котра вулиця іде до центру?" ?


Kochany3

Тоді відповіддю має бути числівник: перша, друга...


7Fw53

Вулиця веде


Hanna777424

Раніше артикль перекладали як Цей. Чому тут артикль не перекладається? В одному уроці артикль і перекладається, і не перекладається. Це тільки заплутує, а не допомагає в навчанні. Щось одне.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.