"The girls have hats."

Переклад:Ці дівчата мають капелюхи.

August 26, 2015

18 коментарів


6QO1

Чому капелюхи вірно, а капелюшки ні???

January 24, 2017

BjH81

А хіба без слова 《Ці》 переклад не правильний?

August 26, 2015

M8lN

Правильний

September 6, 2015

filinoGIRL

правильний

March 4, 2016

Sorokas

В розмовній мові капелюхи носять чоловіки, а жінки - капелюшки.

October 4, 2017

Solomiya2016

А чому з (шапками) не іде?!

September 10, 2018

.BXjh

шляпи не підходить?

October 18, 2018

KSMSerge

Дівчата мають шапки - це ж також вірно?

October 23, 2018

syroezhka

Англійське слово (noun) серед українських у моб. версії

September 25, 2016

VeraDeniso1

Хіба цей артикль використовують для множини?

January 25, 2017

Nordry

То неозначений артикль "а" використовується тільки для однини, а "the" вживається як для однини, так і для множини.

March 20, 2017

Natali-17

А чому have, якщо розповідають про НЕЇ

March 20, 2017

Nordry

"The girls have hats." - тут множина, тому й "have".

March 20, 2017

Natali-17

Дякую!

March 20, 2017

HEa54

А можна ще раз повторити

March 23, 2017

FightforFr

:)))

November 14, 2017

ceBO225688

не думала що капелюшки це не те ж що і капелюхи.... маю помилку...

October 17, 2018

KDh88

Дівчата вірно, а дівчатка не вірно. Чому?

August 14, 2019, 2:50 PM
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.