Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şu lambanın bir parçasıdır."

Çeviri:That is a part of the lamp.

3 yıl önce

12 Yorum


p.buse

Part yerine piece neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

tulipwomen

Aynen ben de öyle yazım ama olmadi

3 yıl önce

zlemkosova

Türkçe'de şudan sonra v,rgül koymazsa tamlama olur. "şu lambanın" gibi olmuş this lamp gibi Oysaki kastedilen Şu, lambanın...

2 yıl önce

onurcam35

Şu, lambanin... seklinde olmasi lazim. Metinde hata var.

2 yıl önce

DMRmurat

it is a part of that lamp bu neden olmasın. Gizli özne olamazm ı

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Chapter genelde kitabın derginin romanın yani yazılı olan şeylerin bölümü olarak kullanılıyor ondan kabul etmemiştir

8 ay önce

KanyBoy
KanyBoy

chapter yaptım olmadı..Chaptır tam olarak hangi parça anlamına geliyor

1 yıl önce

Zesul
Zesul

Virgüle bağlı olarak cümleyin anlamı değişir:

Şu lambanın bir parçasıdır. - It is a part of that lamp. or That is a part of the lamp.
Şu, lambanın bir parçasıdır. - That is a part of the lamp.

Verilen cümlede virgül olmadığından "It is a part of that lamp" da doğru bir çeviri olarak kabul edilmelidir.

8 ay önce

MERTSESLER

Çok saçma the kelimesini eklemediğim için yanlış dedi

1 yıl önce

alicozturk
alicozturk

Çünkü herhangi bir lambadan değil, belli bir lambadan bahsediyor.

8 ay önce

taylan.rua

That is a part of the lamp ??? Kabul etmedi

10 ay önce

Crystal.man

Şu lambanın derken that of the lamb dersek bu lambanın parçası şudur olmalı

5 ay önce