1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πηγαίνει."

"Πηγαίνει."

Μετάφραση:She goes.

August 27, 2015

6 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

adrikogeo

He goes on ειναι λαθος?

August 27, 2015

ssurprize

"go on" από μόνο του σημαίνει "συνεχίζω". He goes on = Αυτός συνεχίζει.

August 27, 2015

MrNucklehead

"Goes" σκετο ειναι λαθος, απο τη στιγμη που δεν προσδιοριζεται και το προσωπο ?

September 7, 2015

ssurprize

Ναι, στα αγγλικά οι προτάσεις περιέχουν απαραίτητα και πάντα υποκείμενο. Εκτός από την προστακτική έγκλιση που χρησιμοποιείται για προσταγές/προτροπές. π.χ. Go! (Πήγαινε! Φύγε!)

September 8, 2015

ChristosZ2

Έβαλα "goes" γιατί δεν προσδιόρισε φύλο , όμως έβγαλε το "He goes" σαν να είχε προσδιορίσει το φύλο

April 18, 2016

D_..
Mod

    Διάβασε το σχόλιο ακριβώς από πάνω!

    Οποιαδήποτε από τις επιλογές He goes, she goes, it goes είναι σωστή.

    April 18, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.