Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Πηγαίνει."

Μετάφραση:She goes.

0
πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


adrikogeo

He goes on ειναι λαθος?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

"go on" από μόνο του σημαίνει "συνεχίζω". He goes on = Αυτός συνεχίζει.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

MrNucklehead

"Goes" σκετο ειναι λαθος, απο τη στιγμη που δεν προσδιοριζεται και το προσωπο ?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ναι, στα αγγλικά οι προτάσεις περιέχουν απαραίτητα και πάντα υποκείμενο. Εκτός από την προστακτική έγκλιση που χρησιμοποιείται για προσταγές/προτροπές. π.χ. Go! (Πήγαινε! Φύγε!)

2
Απάντηση2πριν από 2 χρόνια

ChristosZ2

Έβαλα "goes" γιατί δεν προσδιόρισε φύλο , όμως έβγαλε το "He goes" σαν να είχε προσδιορίσει το φύλο

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Διάβασε το σχόλιο ακριβώς από πάνω!

Οποιαδήποτε από τις επιλογές He goes, she goes, it goes είναι σωστή.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια