1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πηγαίνει."

"Πηγαίνει."

Μετάφραση:He goes.

August 27, 2015

6 σχόλια


adrikogeo

He goes on ειναι λαθος?


ssurprize

"go on" από μόνο του σημαίνει "συνεχίζω". He goes on = Αυτός συνεχίζει.


MrKnucklehead

"Goes" σκετο ειναι λαθος, απο τη στιγμη που δεν προσδιοριζεται και το προσωπο ?


ssurprize

Ναι, στα αγγλικά οι προτάσεις περιέχουν απαραίτητα και πάντα υποκείμενο. Εκτός από την προστακτική έγκλιση που χρησιμοποιείται για προσταγές/προτροπές. π.χ. Go! (Πήγαινε! Φύγε!)


ChristosZ2

Έβαλα "goes" γιατί δεν προσδιόρισε φύλο , όμως έβγαλε το "He goes" σαν να είχε προσδιορίσει το φύλο


D_..

Διάβασε το σχόλιο ακριβώς από πάνω!

Οποιαδήποτε από τις επιλογές He goes, she goes, it goes είναι σωστή.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.