1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "I invited my friend and also…

"I invited my friend and also his father."

Translation:Mi invitis mian amikon kaj ankaŭ ties patron.

August 27, 2015

10 Comments


BlueStelo

Duolingo suggests "Mi invitis mian amikon kaj ankaŭ ŝian patron." as a right answer. "Ŝian" is wrong, but I don't find a option to report this, so I'm leaving a comment here.


jiirola

Mi pensas, ke oni ne povas diri 'sin patron' en tiu situacio, sed kial korektas 'ties'?


vikungen

Ne, oni ne povas diri "sian patron", oni povas diri "lian/ŝian patron".

Ties ĝustas ĉar estas korelativo kiu signifas: "that one's".


Faramond

Kial ke diri "sian patron" en ĉi tio situacio estas malĝusta?


ZelieZazou

Laux mi, cxar la subjekto de la frazo estas mi. Oni povas uzi "sian" nur kiam la subjekto estas tria persono, kiel li aux sxi. Ekzemple: Li invitis sian amikon kaj ankaux ties patron. = He invited his (own) friend and his (the friend's) father.


Faramond

Mi dankas vin pro via respondro.

Ĝi ŝajnas tre facila kaj simpla, sed konfuza por mi. La vorto "sia" ne povas uzi ekster la tiu malgranda aro de situacioj, sed mi scivolas kial.

Tamen, mi dankas vin.


EDIT: My initial reply was about the accusative, because for some reason I thought the answer was about it. Silly me. Anyways, thanks!


PedroLaia3

Why "lia patro" is wrong?


EaterofPumkin

Could "lin" be used instead of "ties"?


LaisCahill

Ne, sed "lian" povas!

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.