"I invited my friend and also his father."

Translation:Mi invitis mian amikon kaj ankaŭ ties patron.

August 27, 2015

11 Comments


jiirola

Mi pensas, ke oni ne povas diri 'sin patron' en tiu situacio, sed kial korektas 'ties'?

August 27, 2015

vikungen

Ne, oni ne povas diri "sian patron", oni povas diri "lian/ŝian patron".

Ties ĝustas ĉar estas korelativo kiu signifas: "that one's".

August 27, 2015

Faramond

Kial ke diri "sian patron" en ĉi tio situacio estas malĝusta?

July 23, 2017

ZelieZazou

Laux mi, cxar la subjekto de la frazo estas mi. Oni povas uzi "sian" nur kiam la subjekto estas tria persono, kiel li aux sxi. Ekzemple: Li invitis sian amikon kaj ankaux ties patron. = He invited his (own) friend and his (the friend's) father.

June 28, 2018

Faramond

Mi dankas vin pro via respondro.

Ĝi ŝajnas tre facila kaj simpla, sed konfuza por mi. La vorto "sia" ne povas uzi ekster la tiu malgranda aro de situacioj, sed mi scivolas kial.

Tamen, mi dankas vin.


EDIT: My initial reply was about the accusative, because for some reason I thought the answer was about it. Silly me. Anyways, thanks!

June 30, 2018

EaterofPumkin

Could "lin" be used instead of "ties"?

March 17, 2017

LaisCahill

Ne, sed "lian" povas!

September 27, 2017

Owen5076

"Sian" would be better.

March 16, 2018

davidolson22

We dont know that one's gender so this translation is wrong. We dont even know tgey are humana the translation should be "I invited my friend and also that one's father"

November 27, 2017

Nickol_02

Duolingo suggests "Mi invitis mian amikon kaj ankaŭ ŝian patron." as a right answer. "Ŝian" is wrong, but I don't find a option to report this, so I'm leaving a comment here.

September 3, 2018

Pino465552

Estas eraro. Oni devas diri "kian" ĉar rilatas al amiko.

May 4, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.