Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"His father had died of the same illness."

Çeviri:Onun babası aynı hastalıktan ölmüştü.

0
2 yıl önce

3 Yorum


0guzhaner

"died of" yerine "died from" kullanılabilir mi? Veya herhangi başka bir form...

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır from olmaz. benzer anlamda, hastalık yüzünden demek için de "died because of the same illness" diyebilirsiniz

0
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Mesela: "He suffered FROM cancer but he died OF a heart attack."

0
Cevap ver2 yıl önce