Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я іду."

Переклад:I go.

3 роки тому

5 коментарів


Rostik15

Go це те саме що walk. Виправте будь ласка!

3 роки тому

SergioRuido

Не зовсім. Walk - тільки рух пішки. Go - більш загальне, рух будь-яким чином.

3 роки тому

kravik

А "я іду" хіба на означає тільки рух пішки? Чи є якісь випадки в українській мові які передбачають "я йду в машині/поїзді/літаку" "я йду рачки" ?)

2 роки тому

-YxA4

Walk це гуляти

2 роки тому

Iryna368901

Я не могу понять почему walk не подходит. Из контекста двух слов не понятно какое слово нужно использовать. Из-за этого не могу пройти тест, но не потому что у меня нет знаний, а потому что вопросы составлены некорректно.

8 місяців тому