"Я іду."

Переклад:I go.

August 27, 2015

5 коментарів


Rostik15

Go це те саме що walk. Виправте будь ласка!


SergioRuido

Не зовсім. Walk - тільки рух пішки. Go - більш загальне, рух будь-яким чином.


kravik

А "я іду" хіба на означає тільки рух пішки? Чи є якісь випадки в українській мові які передбачають "я йду в машині/поїзді/літаку" "я йду рачки" ?)


-YxA4

Walk це гуляти


Iryna368901

Я не могу понять почему walk не подходит. Из контекста двух слов не понятно какое слово нужно использовать. Из-за этого не могу пройти тест, но не потому что у меня нет знаний, а потому что вопросы составлены некорректно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.