1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boy reads easily."

"The boy reads easily."

Překlad:Chlapec čte snadno.

August 27, 2015

8 komentářů


IrenaHolik

Easy je snadno, easily je snadněji

April 6, 2016

M.A.T.A.F.A.K

Trošku nechápu pojem čte snadno, případně lehce. Ono to jde i těžce? Dle mne může číst pomalu, nebo rychle. Upřímně, tuto frázi jsem ještě neslyšel.

November 27, 2015

VeronikaTi2

Myslím že je to myšleno snadno/lehce jako že mu to jde protože můžeš číst i těžce jako že mu to nejde jde mu to ztěží :)

February 3, 2016

jaroslav540501

Ja napsal ten chlapec snadno cte a opravilo ze spravne je ten chlapec cte snadno :-)

May 13, 2017

Richard566247

To je hrozna veta. V zivote jsem ji neslysel a tezko by ji nekdo pouzil. Jde to vyjadrit mnohem lepe

July 11, 2017

verunka901

Proč easily a ne easy? Jaký je významově rozdíl?

October 27, 2019

EmaCunik

napsala jsem 《chlapec čte snadno》 a ukázalo mě to u dalšího překladu 《chlapec čte snadno》☺

August 27, 2015

nueby

Zajímavé, protože tentokrát ani žádný překlad dvakrát nemáme. Duu už to všechno asi leze na mozek.

August 27, 2015
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.