1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Yes, thank you"

"Yes, thank you"

Переклад:Так, дякую

August 27, 2015

7 коментарів


OxanaVovk

А : Так, спасибі не підходить?


NemoRW

Чому "так, спасибі" не правильно? Виправляє на "так, спасибі вам". Якщо так, то чому приймає відповідь "так, дякую", а не "так, дякую ВАМ"?


A8UL10

Тому що “так спасибі” це yes thanks,a “спасибу вам”це yes thank you


romionza

Чому не підходить спасибі замість дякую?


Alfred475213

Чому you не переведено? Чому тоді не сказати простіше - Yes, thank?


Vinnfred

Тому що "Yes, thank" - неправильно в англійській мові. Або "yes, thank you" або "yes, thanks"


liza566471

Я повністю згодна.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.