1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я плаваю в морі."

"Я плаваю в морі."

Переклад:I swim in the sea.

August 28, 2015

5 коментарів


0bZg1

Тоді чому речення українською не ''Я плаваю у цьому морі''?


Petroptash

Чому тут артикль the?


Nordry

"The" використовується з низкою слів, які стосуються нашого фізичного оточення. Визначений артикль у цих випадках передбачає, що всім знайомі ті речі, про які ми говоримо: the town, the country, the mountains, the sea, the seaside, the wind, the rain, the weather, the sunshine. (http://online-language.org/article/english-section/243-artikli-v-angliiskom)


SergioRuido

Вихідне речення мало артикль. Ми його не можемо змінити.


Oleksandr897394

Чи буде правильно використати замість in - at? (at the sea)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.