"Я плаваю в морі."

Переклад:I swim in the sea.

3 роки тому

4 коментарі


0bZg1

Тоді чому речення українською не ''Я плаваю у цьому морі''?

2 роки тому

Petroptash

Чому тут артикль the?

3 роки тому

Nordry
Nordry

"The" використовується з низкою слів, які стосуються нашого фізичного оточення. Визначений артикль у цих випадках передбачає, що всім знайомі ті речі, про які ми говоримо: the town, the country, the mountains, the sea, the seaside, the wind, the rain, the weather, the sunshine. (http://online-language.org/article/english-section/243-artikli-v-angliiskom)

2 роки тому

SergioRuido

Вихідне речення мало артикль. Ми його не можемо змінити.

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.