1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Překlad:Ona nosí kalhoty.

August 28, 2015

12 komentářů


pekocze

kalhoty jsou trousers

May 12, 2016

jgstcd

Pro vetsinu anglicky mluvicich nikoli. Presto to uznavame jako vedlejsi preklad.

May 12, 2016

Daku_

Pro většinu lidí používajících britskou angličtinu jsou kalhoty trousers :-)

August 3, 2017

Karoliina765050

Ovsem britskou anglictinu pouziva jen mensina anglicky mluvicich.

April 11, 2018

Vojtaenk

Je více významů např. koruna (peníze) a koruna jako (koruna stromu).

October 27, 2017

Pavel196762

Jsou homonyma (např. ta koruna) a synonyma. (např. boty a obuv). Tady se řeší to druhé.

February 21, 2018

klarabeaut1

Trousers je Britská anglictina! Tady se učíš americkou angličtinu

February 11, 2019

Karoliina765050

Ale rozhodne neni na skodu umet oboji. A oboji prijimame.

February 11, 2019

angl.6

Proč je v překladu nosívá a ne jednoduše nosí? To mate.

August 28, 2015

kacenka9

Protoze oboji je mozne. Jak 'nosiva', tak 'nosi' se da prelozit jako 'wears'. Vzhledem k tomu, ze cestina ma slovesne vidy a anglictina nikoliv, tak nektera slovesa dokonce v prostem pritomnem case skoro nejde pouzit v AJ. Treba slovo 'jit' On jde do skoly a On chodiva do skoly. Anglictina ma pouze slovo 'go'. Ale kdyz reknete 'he goes to school', tak tim nevyjadrujete, ze jde zrovna ted do skoly, ale ze do skoly chodii pravidelne, denne, ze je student a tedy i 'chodiva'. Abyste vyjadril to, ze jde ted do skoly, tak by rodily mluvci pouzil cas prubehovy (ktery mozna jeste neznate) He is going to school.

U nosit takove jasne rozliseni uplne neni, protoze nosit saty je nedokonave a nema tvar dokonavy. To bychom opsali 'ma je na sobe' nebo neco.

August 28, 2015

Alois982618

Bylo by dobré zpomalit anglickou vyslovnost.Jde to?Je to moc rychlé.

November 24, 2018

Karoliina765050

U ikonky amplionu je ikonka zelvy - pro pomale zopakovani vety. Vic uz se bohuzel zpomalit neda.

November 26, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.