1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Překlad:Ona nosí kalhoty.

August 28, 2015

13 komentářů


pekocze

kalhoty jsou trousers


jgstcd

Pro vetsinu anglicky mluvicich nikoli. Presto to uznavame jako vedlejsi preklad.


Daku_

Pro většinu lidí používajících britskou angličtinu jsou kalhoty trousers :-)


Karoliina765050

Ovsem britskou anglictinu pouziva jen mensina anglicky mluvicich.


Vojtaenk

Je více významů např. koruna (peníze) a koruna jako (koruna stromu).


Pavel_Va172

Jsou homonyma (např. ta koruna) a synonyma. (např. boty a obuv). Tady se řeší to druhé.


klarabeaut1

Trousers je Britská anglictina! Tady se učíš americkou angličtinu


Karoliina765050

Ale rozhodne neni na skodu umet oboji. A oboji prijimame.


Gepardi_kocka

nevim proč mi neuznali ,,obléká´´


angl.6

Proč je v překladu nosívá a ne jednoduše nosí? To mate.


kacenka9

Protoze oboji je mozne. Jak 'nosiva', tak 'nosi' se da prelozit jako 'wears'. Vzhledem k tomu, ze cestina ma slovesne vidy a anglictina nikoliv, tak nektera slovesa dokonce v prostem pritomnem case skoro nejde pouzit v AJ. Treba slovo 'jit' On jde do skoly a On chodiva do skoly. Anglictina ma pouze slovo 'go'. Ale kdyz reknete 'he goes to school', tak tim nevyjadrujete, ze jde zrovna ted do skoly, ale ze do skoly chodii pravidelne, denne, ze je student a tedy i 'chodiva'. Abyste vyjadril to, ze jde ted do skoly, tak by rodily mluvci pouzil cas prubehovy (ktery mozna jeste neznate) He is going to school.

U nosit takove jasne rozliseni uplne neni, protoze nosit saty je nedokonave a nema tvar dokonavy. To bychom opsali 'ma je na sobe' nebo neco.


Alois982618

Bylo by dobré zpomalit anglickou vyslovnost.Jde to?Je to moc rychlé.


Karoliina765050

U ikonky amplionu je ikonka zelvy - pro pomale zopakovani vety. Vic uz se bohuzel zpomalit neda.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.