1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Chtějí se přihlásit."

"Chtějí se přihlásit."

Překlad:They want to apply.

August 28, 2015

12 komentářů


xxLewi

they want to join in?


nueby

Join in se přihlašováním nezaobírá. Je to připojit, přidat se k něčemu.


ddf76

Mozna myslite - apply to join the organization - podat žádost o vstup do organizace. Jinak nueby ma pravdu.


jgstcd

To neco jineho. V budove kde se musi podepsat pri prichodu a odchodu tomu prvnimu se rika "sign in" a tomu druhemu "sign out".


widle

Při přihlašování k účtu například na nějaké webové stránce se "sign in/out" používá docela často, a v češtině by se mluvilo o přihlašování. Ale nejsem si jistá, jestli by to ve větě jako je tahle nebylo spíš matoucí.


jgstcd

Nejcasteji se tomu rika anglicky "log in/out", s mezerou nebo bez. Takhle je to napriklad v anglickem rozhrani duolinga. Ale je to pravda ze "sign in/out" se take pouziva, vzdy s mezerou. Asi bychom to meli brat mezi vedlejsimi preklady.


MilanSt2

proc by nešlo They have want to apply ?


widle

A co vás vede k domněnce, že by to šlo?

"Have" se dá použít jako pomocné sloveso, ale ne v přítomném čase, jen v předpřítomném (they have applied), což se sem nehodí.

Nebo možná máte na mysli "have to", což znamená muset, ale o tom tahle věta taky nemluví (a navíc by v ní zase přebývalo "want").


MilanSt2

jo spletl jsem si to s předpřítomným, už v tom mam jasno, díky za vysvětleni


JiriCitron

V různých aplikacích je Apply spíš používáno jako "použit". Uděláš změny nastavení a když je chceš hned použít dáš apply. Tak mě toto použití překvapilo. Na přihlášení se používá vždy log in


LaoRFv

Proč ne sign on třeba v hotelu?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.