1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The view is beautiful."

"The view is beautiful."

Çeviri:Manzara güzel.

August 29, 2015

15 Yorum


refikozkiran

Bencede görüntü güzel kabul edilmeli. Kim ilgileniyorsa artık şunlar düzeltilsin.


Nisa1183

Görünüm güzel


UmutDereli

View görünüş anlamı da var


Gurdalt

Güzel manzara diyince neden olmuyor onu anlamadım :(


Merve874063

Beautiful view derdi onu demek istese burada manzarayı açıkladığı için manzara şöyle böyle demeniz gerekli


Nisa1183

Çünkü o bir tamlama. O '' The beautiful view.'' olur.


fatih452

Bu cevapları kim hazırladı :(


Zeynep338267

Manzara çok güzel niye olmuyor?


Kansalainen

'Manzara çok güzel' - 'The view is VERY beautiful'


OktayTurk1

Görünüm güzeldir


A--U

Alooo , editörler !!! ""view=görünüm"" , manzara değil. :@ .


sonterekeme

Görüş güzel diye yazdım da ne yanlış acaba


alicozturk

Görüş güzel de kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.