"Čí kůň jí maso?"

Překlad:Whose horse eats meat?

August 29, 2015

25 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


krystof80567

Kůň a jí maso?!?


Dana618246

Kůň není masozravec!


TerezaKopeck

proč zde není pomocné sloveso does


kacenka9

Protoze je to tzv. otazka na podmet. V tomto kratkem clanku je ten rozdil hezky vyvsvetlen http://www.helpforenglish.cz/article/2006070401-otazky-na-podmet


jgstcd

Diskuze o podobne otazce u jine vety muze byt relevantni i tady.


abaxas

Whose horse eats the meat, proč nejde, je tam navíc jen člen...


Branislav683645

Prečo nemôže byť Whose horse does eat meat?


Roman498690

Proč nemohu napsat?: Whose a horse eats meat? Proč je chyba mít v této větě člen "a"?


jirka3170

?? Kůň jí maso??


Ca6Ootz2

A co překlad What meat a horse eats?


Yvona48319

Proč nejde Which horse does eat a meat?


Yvona48319

Proč není otázka s does eat??


HanaHeller2

Proč tam není does


Eva239158

Proč tam není a meat? Děkuji za radu


Eva239158

Proč tam není a meat? Děkuji za radu


Lucie999153

Proč ne "Whose a horse eats meat?", chybí my nějaké vysvětlivky.


aplacek

Myslím že jsem to přeložil správně


PetraUlryc1

Proc je spatne Whose horse does eat meat?


Lucie187555

Proc se otazka netvori pomoci pomocneho slovesa? " whose horse does eat meat?"


luba305490

Prečo nemoze byť "whose a horse eats meal?


milan.nejedly

V jiném případě to bez does


milan.nejedly

V jiném případě to bez použití "does" nešlo, tady je to naopsk chyba


Andrea36.

Prečo tam nieje "do"? Ďakujem za vysvetlenie.mám v tom zmätok

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.