"La instruisto havas diversajn ideojn."

Translation:The teacher has diverse ideas.

August 29, 2015

8 Comments


FredCapp

Mi deziras diri, ke la "Instruisto havas ideojn pri diverseco."

August 29, 2015

Raztastic

Ĉi tiuj frazoj ne signifas la samon.

November 29, 2015

FredCapp

Mi scias. Sed, dum la tempo, tiu estis tio kion mi deziris diri.

November 29, 2015

Raztastic

Sufiĉe justas.

December 2, 2015

blovemaple

diversa=malsama?

May 13, 2016

FredCapp

Laŭ unu de miaj grandaj vortaroj: Diversa = Various; diverse, different, dissimilar, varying; divers, several, sundry.

Laŭ alia el miaj diversaj vortaroj, la etimologio de la vorto estas el la Latina: Diversus kiu estas el la du vortoj dis = "dis" kaj vertere = "turni, iĝi." Do la Latina radiko signifas "turnita dors-al-dorse."

Mi esperas, ke ĉi tiu helpas.

May 13, 2016

salivanto

Sxajnas al mi ke estas grava diferenco inter "diversa" (je unu flanko) kaj "malsama" kaj "malegala" (je alia flanko.)

Having "diversaj" ideas would mean that you have a variety of ideas, a number of them, each one different from the last.

Having "malsamaj" ideas forces the listener to ask "different from what" - and my own instinct jumps to the conclusion that the intended meaning is "different from most people's ideas."

Having "malegalaj" ideas would mean that you have a number of ideas (which may or may not be varied) whose defining difference is that some of the ideas are better than others.

May 16, 2016

Scrivisto

Malofta afero trovi hodiaŭ.

March 3, 2017
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.