"We had eaten meat."

Vertaling:We hadden vlees gegeten.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


hendy3
hendy3

heb het 3 keer langzaam en snel beluisterd maar kon er geen woord van verstaan.

3 jaar gelden

MarqFortaleza
MarqFortaleza

ik snap wat jullie bedoelen, maar in standaard Amerikaans Engels wordt de -t- in eaten meestal 'ingeslikt'. Nog altijd lastig te verstaan, maar ja, het is nog altijd een geautomatiseerde computerstem hè? :)

3 jaar gelden

NCThom
NCThom

Ja. De -t- is in dit woord een "glottal stop." Het is goed gearticuleerd. De goede articulatie is op zichzelf moeilijk te verstaan als je er niet aan gewend bent.

9 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.