"We had eaten meat."

Vertaling:We hadden vlees gegeten.

3 jaar gelden

3 opmerkingen


hendy3
hendy3

heb het 3 keer langzaam en snel beluisterd maar kon er geen woord van verstaan.

3 jaar gelden

MarqFortaleza
MarqFortaleza

ik snap wat jullie bedoelen, maar in standaard Amerikaans Engels wordt de -t- in eaten meestal 'ingeslikt'. Nog altijd lastig te verstaan, maar ja, het is nog altijd een geautomatiseerde computerstem hè? :)

3 jaar gelden

NCThom
NCThomPlus

Ja. De -t- is in dit woord een "glottal stop." Het is goed gearticuleerd. De goede articulatie is op zichzelf moeilijk te verstaan als je er niet aan gewend bent.

10 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.