1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The woman makes a hat."

"The woman makes a hat."

Переклад:Ця жінка робить капелюх.

August 30, 2015

10 коментарів


xedeugen

Жінка виробляє капелюх


noriscout

Not produce, wrote makes


Olga-Grinishina

Поясніть, чому не приймається за правильну відповідь "виготовляє капелюха"? Ця жінка робить/виготовляє (кого? що? - знахідний відмінок) капелюх/капелюха.


noriscout

Not produce, wrote makes


E1ess

Чому не "жінка створює капелюха"?


noriscout

Тому що написано makes, а не creates


noriscout

Тому що написано makes, а не creates


OlegKoshelenko

Капелюх лежить, падає. А роблять капелюха

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.