"Chci, abys měl televizi."

Překlad:I want you to have a television.

August 31, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


bobina11

I want to you have a TV. - mění to význam věty? nebo proč nelze takto?


kacenka9

ta veta prestane zcela davat smysl.


learning437217

Tv a television je dle mně to samé


kacenka9

My s vami souhlasime a system bezne TV misto televize prijima, vcetne teto vety.


martin.s96

je špatně: i wish you had a television?


nueby

Kéž bys měl televizi.


pavel.skaloud

Nechápu složení věty?!


Mirka431958

Takže doslovný překlad ... I want you to have = já chci ti míti je tedy... chci, abys měl ty?


ladavala

Přečtěte si nejprve diskuzi a pak i zkuste přečíst tento článek: https://www.helpforenglish.cz/article/2006110701-vazba-predmetu-s-infinitivem


Farda8

neni to pravda pokud je tam "tv" nepriijme to system ani nikdo ze systemu ci uvnitr ba dokonce vne systemu. Ale jindy to přimou totalne všici - tedy i onen system...divne néé?


ladavala

Pokud vám nebyla uznaná správná odpověď: pořiďte screenshot, návod jak na to je zde https://forum.duolingo.com/comment/31908838. a automaticky ho připněte k vaší připomínce, nebo aspoň přesně napište, jak jste odpověděli. Nejasné příspěvky typu "napsal/a jsem to dobře" budou bez reakce smazány.

https://forum.duolingo.com/comment/35091886

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.