"Я читаю йому книгу."

Переклад:I read him a book.

3 роки тому

9 коментарів


Marina888UA

Підскажіть, чи може бути правильний ще один варіант: I READ A BOOK TO HIM.

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

I read a book to him - цілком можливий переклад. Правда, при цьому зміщуються акценти. У завданні наголошується, Що саме читають (a book), а у приведеному тут прикладі наголошується, Кому читають (to him). http://easy-english.com.ua/word-order-in-english/ Корисно почитати про додатки і їхнє місце у реченні.

1 рік тому

DayanaCat

Ні

3 роки тому

Eva493397

Чому коли я пропустила артикль"а" то мені зарахувало як помилку

3 роки тому

Jarema3

Так мені теж зарахували за помилку

2 роки тому

H1lP4

Коли йдеться про книжку в однині, то треба вживати артикль або присвійний займенник. В цьому реченні про книжку нічого не відомо, тому артикль А.

2 роки тому

QHsl4

I am reading a book to him

Почему это не правильно? Ведь нет информации о том в данный момент читают книгу или нет?

2 роки тому

W7WE1

А як на рахунок I read a book for him?

3 роки тому

3TkD2

Правильно: I read him a book

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.