Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I cannot sleep because of the noise."

Překlad:Nemůžu spát kvůli tomu hluku.

před 2 roky

9 komentářů


M.A.T.A.F.A.K

Nemohu spát protože je hluk. (neuznáno)

před 9 měsíci

M.A.T.A.F.A.K

Nechápu proč?

před 9 měsíci

janekdeeste

Nemůžu spát kvůli tomu hluku - mělo by jít

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nemuzu spat kvuli tomu hluku je, kdyz se podivate do zahlavi teto diskuse, 'primarni' preklad teto vety.

před 2 roky

janekdeeste

V tom případě nastal asi nějaký bug, nepustilo mě to :)

před 2 roky

1r6ZVgik

"Vinou hluku nemůžu spát." je správně. "Kvůli, vinou" = negativní; "Díky" = pozitivní; "Vlivem" = neutrální - to by mělo být uznáno také.

před 8 měsíci

DagmarSakt

Proč ne "kvůli tomu zvuku"? Například pískání kotle.

před 4 měsíci

Dan900282

Spisovné "nemohu" to neznalo :-(

před 2 měsíci

333skpp333ss
333skpp333ss

nemůžu spát pro ten hluk, to je překlad pod textem a ten myslíte vážně?

před 1 týdnem