1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "I am like you."

"I am like you."

Vertaling:Ik ben zoals jij.

August 31, 2015

7 opmerkingen


ana.vuzor

I am like you betekend toch ik vind you leuk? Like betenkend toch leuk vinden?


LauraMitte

like is toch leuk of houden van dus i like you ik hou van jou en i am like you is ik ben zoals jij waar komt het woord zoals dan vandaan? en waarom is like hier niet meer ik hou van


xmaudz

Like betekent ook zoals. Net zoals peace, dat betekent perzik en vrede. Het is maar hoe je het in een zin zegt


yessirdija

Like kan leuk zijn en ik hou van jou maar in die zin spreekt hij het ook zo uit maar het heeft een andere betekenis het ligt eraan hoe jij betekenissen ziet ik dacht dat het was ik hou van jou omdat in een ander les ook zo was maar het is ik ben zoals jouw toen ik het opnieuw deed schreef ik ben zoals JOUW maar het telde het fout omdat het ik ben zoals JIJ dus hier bij Duolingo moet je dus ook echt goed opletten naar woorden letters hoe je het schrijft hoe je het vertaald je moet echt precies zijn om het antwoord goed te hebben daarom moet je echt 3 keer nadenken voor je iets opschrijft ook al is dat heel stom het moet toch dus daarom doe je je best één twee drie 100 fouten je leert er nog steeds iets van uiteindelijk dus niet opgeven want Duolingo wilt dat je het precies doet maar dat hoeft echt niet!!


MananMoham1

im a bit crazy... i guess... it was ( ik ben zoals jij )


johangheki1

Echt niet duidelijk.ik dacht i write you


Johan959664

Ik versta de uitspraal niet goed Ik versta they in plaats van I.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.