"Iamlikeyou."

Vertaling:Ik ben zoals jij.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


LauraMitte

like is toch leuk of houden van dus i like you ik hou van jou en i am like you is ik ben zoals jij waar komt het woord zoals dan vandaan? en waarom is like hier niet meer ik hou van

3 jaar gelden

maudmendes

Like betekent ook zoals. Net zoals peace, dat betekent perzik en vrede. Het is maar hoe je het in een zin zegt

2 jaar gelden

ana.vuzor

I am like you betekend toch ik vind you leuk? Like betenkend toch leuk vinden?

2 jaar gelden

maudmendes

Like betekent ook zoals. Net zoals peace, dit betekent perzik, maar ook vrede. Het is maar hoe je het zegt in een zin

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.