"Wehavetocontinue!"

Traducere:Noi trebuie să continuăm!

acum 3 ani

7 comentarii


razvan.manzu

Ca si la traducerea inversa de mai devreme la care am raspuns la comentariul tau, repet; raspunsul tau nu este sustenabil in conditiile un care lipseste o explicatie relevanta. Asa comentarii pot posta si eu la orice intrebare. Sunt sigur ca ma intelegi. Multumesc

acum 3 ani

Chugao
Chugao

"Have" necesita infinitivul lung al unui verb ("to ..."), exemplu: We have to work. "Must" cere infinitivul scurt al unui verb, exemplu: We must work. Pe scurt: pentru "have" folosesti "to" inaintea verbului, iar pentru "must" nu.

acum 2 ani

splittongue
splittonguePlus

...care nu este prea corect... (dar mersi de incercare)

"to have" nu "cere" nici un infinitiv. "I have an apple". Explicatia corecta este aceea că "have to" este ”locutiune verbală” (http://www.morfologia.ro/locutiuni-verbale/) în limba engleză (la fel ca ”take care of”, ”make use of”, etc, vezi http://wiki.ro-en.ro/doku.php?id=engleza:gramatica:verbul), cu înțelesul ”must”, ori in Ro, ”trebuie”. ”trebuie”=”must”=”have to”=”need/ought to” (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/ought-to) etc (cu diferite nuanțe de imperativ).

So:

We must continue

or

We have to continue

acum 2 ani

Chugao
Chugao

Eu ma refeream la situatia in care dupa have/must urmeaza un verb la infinitiv, nu "have" cu sensul de "a avea". Oricum, mersi ca ai incercat.

acum 2 ani

RaduBradeanu

Corect, locuțiunile verbale fiind expresii populare sau de cartier cu subînțelesuri legate de povestiri, anecdote, etc vechi, mai mult sau mai puțin inteligente, dar la modă în vremurile conceperii.

cu 1 lună în urmă

razvan.manzu

Cand eu am tradus noi trbuie sa continuam in we must to continue, aplicatia mi-a spus ca este gresit si corectat cu we must continue. Prin urmare care este diferenta intre... we have to continue... si .. we must to continue?

acum 3 ani

Bluemixx1

IZI $$$$$$

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.