Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jsem tvůj."

Překlad:I am yours.

před 2 roky

5 komentářů


kjaplevov

Proč nemůže být I yours ale musí být I am yours?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

"I yours" je "já tvůj". I na Duu překládáme, co je v zadání, ne něco jiného. "Jsem tvůj" je plnohodnotná věta se slovesem. V překladu ho tedy taky musíte mít. Podmět (já=I) v AJ vynechat na rozdíl od ČJ nelze, ani u vlastně jediného slovesa, které pro 1. osobu j.č. má jedinečný tvar. AM nemůže patřit k ničemu jinému než "I". Ale stejně je to zájmeno povinné.

před 2 roky

anglictina745749

Proc se nepise your?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze samostatne stojici privlastnovaci zajmeno ma na konci "S" s vyjimkou "his", ktere tam uz s ma a my, ktere se meni na 'mine'.

Tedy 'my car' moje auto ale 'the car is mine;

your car - the car is yours

atd.

před 2 roky

milosanj

Mne to pomohlo

před 2 roky