Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ви діти."

Переклад:You are children.

0
2 роки тому

3 коментарі


Snow2017S

Чому перед children не ставиться артикль "а"?

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Неозначений артикль "а" вживається тільки перед іменниками у однині (оскільки походить від числівника "один"). А слово "children" є формою множини для іменника-вийнятка "child": у цьому випадку множина утворюється не додаванням закінчення "-s", а зміною форми слова.

2
Відповісти3 місяці тому

Ywqk6

бо артикль ставиться , коли слово в однині (a child - дитина ; children- діти)

0
Відповісти11 місяців тому