Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ви діти."

Переклад:You are children.

3 роки тому

7 коментарів


Snow2017S

Чому перед children не ставиться артикль "а"?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Неозначений артикль "а" вживається тільки перед іменниками у однині (оскільки походить від числівника "один"). А слово "children" є формою множини для іменника-вийнятка "child": у цьому випадку множина утворюється не додаванням закінчення "-s", а зміною форми слова.

5 місяців тому

Ywqk6

бо артикль ставиться , коли слово в однині (a child - дитина ; children- діти)

1 рік тому

nataliTORIS

Відповіла "You children" це не вірно. яке діє правило?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Хоча українська опускає дієслово бути у теперішньому часі (є), це не допустимо у англійській.
You are children. - Ви є діти

3 роки тому

leo-ukraine

дурня це у мене правильно

2 роки тому

Ediopol

Прямий порядок слів у реченні, після підмета йде присудок.

1 рік тому