1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви діти."

"Ви діти."

Переклад:You are children.

August 31, 2015

9 коментарів


Snow2017S

Чому перед children не ставиться артикль "а"?


Nordry

Неозначений артикль "а" вживається тільки перед іменниками у однині (оскільки походить від числівника "один"). А слово "children" є формою множини для іменника-вийнятка "child": у цьому випадку множина утворюється не додаванням закінчення "-s", а зміною форми слова.


Ywqk6

бо артикль ставиться , коли слово в однині (a child - дитина ; children- діти)


38ud728od

Хочу запитати, чому в реченні "you are children" слово "you" вживається в множині? Це справді правильно?


nataliTORIS

Відповіла "You children" це не вірно. яке діє правило?


Vinnfred

Хоча українська опускає дієслово бути у теперішньому часі (є), це не допустимо у англійській.
You are children. - Ви є діти


leo-ukraine

дурня це у мене правильно


Ediopol

Прямий порядок слів у реченні, після підмета йде присудок.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.