"Ви діти."

Переклад:You are children.

3 роки тому

3 коментарі


Snow2017S

Чому перед children не ставиться артикль "а"?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Неозначений артикль "а" вживається тільки перед іменниками у однині (оскільки походить від числівника "один"). А слово "children" є формою множини для іменника-вийнятка "child": у цьому випадку множина утворюється не додаванням закінчення "-s", а зміною форми слова.

7 місяців тому

Ywqk6

бо артикль ставиться , коли слово в однині (a child - дитина ; children- діти)

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.