Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми увійшли без цього ключа."

Переклад:We entered without the key.

2 роки тому

7 коментарів


xedeugen

We entered without this key

2 роки тому

uq9a5

We went without this key!

1 рік тому

FedorLesni1

Чому не this,,,,,,,?

2 роки тому

fedorivruslan

Чому не правильно "this key"?

1 рік тому

volunteer1

Може хтось пояснить чому артикль "а" не підходить?

2 роки тому

Ann0208

A - неозначений артикль який використовується тоді, коли мова йде про предмет взагалі THE - навпаки, означений артикль, який використовується тоді, коли мова йде про чітко визначений предмет Відчуйте різницю між : В мене був стіл (загальне поняття) і Ми відкрили двері ЦИМ (конкретним, чітко визначеним) ключем

2 роки тому

Sectum3

We came in without the key

1 рік тому